суббота, 18 октября 2008 г.

cat nude walk




T�n�n on taas sellainen p�iv� jolloin ristiriitaisesti toivon, ett� minulla olisi edes yksi hyv� ja viisas yst�v� joka ymm�rt�isi sulkeutuneisuuttani. Ja kaipaan kaikkia menett�mi�ni hyvi� ihmisi� apatiaan asti. Samaan aikaan kuitenkin toivon itselleni enemm�n omaa yksin�ist� aikaa. Mutta meh�n tapaisimme hyv�n ja viisaan yst�v�n kanssa vain silloin kuin kumpikin sit� haluaisi (ja haluaisimme aina yht� aikaa).

Yst�v�lle ei tarvitsisi kierrell� kun sanoisi, ettei jaksa, se riitt�isi. Toinen ei kokisi vian olevan h�ness� eik� kokisi hylk�misen tunteita tai mustasukkaisuutta. Ihmissuhteissa olen v�synein siihen, ett� muut haluavat ja vaativat minulta aina jotain. Jos ei muuta niin selityksi� siit� miksi olen sellainen kuin olen, miksi olen niin hiljaa, mik� minua vaivaa, olenko sy�nyt ja liikkunut terveellisesti, nukkunut hyvin ja ties mit� muuta. Ja jos olen hiljaa, niin sitten ep�ill�n vian olevan itsess�. Pit�isi jaksaa osoittaa toiselle hyv�ksynt� juttelemalla iloisesti ja "normaalisti".

Joo, oikeasti olen nyt aika surullinen.
cat nude walk, cat nude woman, cat nuisance, cat nurse.



Комментариев нет: